دنیای پر از خوبی و بدی
تجربه ها و خاطرات من

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
ن : کامی

دنیای پر از خوبی و بدی

به نام خدا

اول از همه از اينكه عنوان وبلاگ رو اشتباهي به جاي حرف دل جوون20 ساله ّ جرف دل تايپ كردم عذر ميخوام.

دنيا پر از چيز هاي بد و خوبه زشت و قشنگ. همه چيز ها دورو دارن آدم خوب ذاريم آدم بد داريم خوشگل و به قئل معروف ماماني يكي ديگه هم پته ياره يا زشت. بگذريم كه همه ي اينا حكمت دارن..... . حرف من اينه دنيايي كه ما شيعه ها داريم دنيايي كه بايد براي خودمون با الگو گيري از زندگي كامل ترين انسانها يعني اهل بيت بسازيم پر از قشنگيه. پر از مهر و محبته. زندگيه كنونيه ما زندگيه شيعه ها نيست. زندگيه غربي هاست پسر شيعه چشم چرون نيست ذختر شيعه خودشه به همه عرضه نميكنه. الام براي مثال براي ترك يك عاادت كه به سياهي ختم ميشه حالا فرق نميكنه چي باشه انواع مختلفي دارهمثل پرخوري يا خود ارضايي يا ولخرجي يا ......... . غربي ها واسه درمان اينها چقدر فلسفه بافتن چقدر كتاب نوشتن اما همين اسلام خودمون كامل تري مذهب دنياست . اگر به اعتيادي اين گونه يعني مثل زياذ فيلم ديدن يا ازين قبيل دچاريد يه راه حلي دارم ولي اعتياد به مواد مخدر قضيش جداست. شما ابتدا بايد از بيخ ايمان خودتون رو باز سازي كنيد براي اين كار بايد از خوندن كتابهاي مذهبي شروع كنيد كه من كتاب ايمان نوشته ي آيت الله دستغيب و كتاب انسان كامل نوشته ي آيت الله مطهري رو پيشنهاد ميكنم و از صميم قلب سعي كنيذ كه با ايمان باشيد . در طي مراحل متوجه ميشيد كه راه حل غربي ها فقط جزو كوچكي از ايمان مارا در بر ميگيرد ائنا ميگن دايما بايد به خودت تلقين كني تا ضمير ناخودآگاهت تحت تاثير قرار بگيره ايمان ما هم در مراتب بالاتر ميگه مومن هرجا رو كه نگاه ميكنه بايد ياد خدا باشه يعني كاري رو كه خدا دوست نداره رو انجام نده.

البته بايد بگم كه من زموني از ايمان جدا شده بودم ولي به لطف خدا تونستم خودمو پيدا كنم

اينايي كه گفتم از نجربه ها و مطالعات خودم بود و حتما نميگم اين كارو كنيد و فقط يه پيشنهاد هست. خداحافظ همتون باشه. 

 



نظرات شما عزیزان:

ماه بانو
ساعت23:25---25 مهر 1390
سوتیو داشتی به جای اسم خودم اسم شما رو نوشتم؟
من بدون سوتی زندگیم لنگه
خواستم بگم اگه این غلط املایی وبلاگت اذیتت میکنه برو تنظیمات عوضش کن همین.


کامی
ساعت23:19---25 مهر 1390
سلام اقا کامی
امیدوارم کنفرانستو با موفقیت پشت سر بذاری و کلا تو کل سال تو کلاستون سوتی ندی منم میترسم تو کلاسمون سوتی بدم چون استاد هرچی تمرین میده بعدش منو میبره حلش کنم. شانس دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جرف دل جوون 20 ساله و آدرس kami45.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.